Giveaways - hel 0 produkter!

Norges største utvalg av giveaways!


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Populære avdelinger



Giveaways med trykk

Giveaways med trykk - en perfekt måte for deg å styrke varemerket ditt! Del ut nyttige produkter med logoen din og budskapet ditt til kunder og besøkende, og styrke deres lojalitet!

Vi har alt fra penner og kruser til nøkkelringer - alt til utrolige priser! Sjekk ut vårt store utvalg eller kontakt oss direkte i en forespørsel for å få tips og råd, slik at vi sammen kan finne det perfekte produktet for akkurat deg!

Giveaways er perfekt for messer, så hvorfor ikke dele noen flotte penner eller kanskje en hel godtepose med nyttige ting i en tøypose med trykket ditt på? Tilpass dine giveaways etter anledningen og situasjonen!

Giveaways er en enkel måte å vise besøkende og kunder omtanke. En enkel og billig gave kan ofte styrke båndene deres og i det lange løp være forskjellen mellom en lojal kunde og en kunde som fortsetter å lete etter nye leverandører. Kjøp i dag og forsterk kundelojaliteten!

Vi kan tilby alle typer giveaways - alt fra klassiske bestselger som krus, penner og tøyposer til mer unike produktløsninger som blitt spesialdesignet og produsert direkte i Asia. Vi kan tilby en masse forskjellige løsninger, alt for at det skal passe bedriften din!

Hvis du ønsker en unik nettbutikk med bare dine giveaways, hvor de ansatte enkelt kan bestille? Ikke noe problem! Vi lagerfører og distribuerer giveaways over hele landet i din egen spesialbygde butikk!

Giveaways
Norges beste utvalg, priser og med lang erfaring innen giveaways!
Markedsfør virksomheten med attraktive produkter som har logoen din og kan gis til både kunder og ansatte.

Unike produkter til fantastiske priser

Klikk på et av varemerkene våre for å se alle de fantastiske produktene som tilbys. Ta gjerne kontakt med oss hvis du har spørsmål.


Hvilke trykte giveaways bør vi velge? 

Start alltid med et budsjett når du skal velge hvilke giveaways som passer deg. Det er giveaways som spenner fra billige til dyre produkter å velge mellom.

Når du har satt et budsjett, kan du begynne å tenke på hva du ønsker å oppnå med dine giveaways. Skal de deles ut som en engangsvare på en messe eller tror du at mottakerne vil bruke produktet ditt ved de fleste anledninger?

Hvordan, hvor og når du skal dele ut giveaways har stor innvirkning på hva som er det beste valget av produkter.

Det kan være stor forskjell på hvordan det oppfattes om du deler ut giveaways som passer anledningen enn om du deler ut feil ting til feil tid. For eksempel hvis du deler ut isskraper midt på sommeren eller godteposer på helsemesse.

Det er en risiko for at du ikke får det positive bildet av merkevaren din som du ønsker.

Bruk giveaways for å øke merkevarebevisstheten


Trykte giveaways er tilgjengelige i alle forskjellige prisklasser, så det er enkelt å finne noe som passer ditt budsjett. Å dele ut giveaways er en fin måte å øke merkevarebevisstheten din på.

Avhengig av hvilke produkter du har valgt, vil de bli brukt og lagt merke til av brukeren og de rundt dem.

Ta en reklamepenn for eksempel; en reklamepenn anslås å bli brukt rundt 3000 ganger, noe som vil være mange eksponeringer for merkevaren din til en lav kostnad.

De fleste bryr seg ikke om det er en reklamepenn eller en generisk kjøpt i en butikk du skriver med, noe som betyr at de gjerne mottar reklamepenner som gave. Hvis du leter etter en relativt rimelig måte å nå ut med merkevaren din på, er reklamepenner som utdelinger den rette veien å gå.

I de fleste tilfeller blir ikke giveaways sett på samme måte som reklame. Reklame anses som forstyrrende og påtrengende, mens giveaways er en gave.

Det er noe du velger å få og det er et produkt du kan bruke. Derfor gir giveaways et mer positivt bilde til kundene enn tradisjonell annonsering gjør.

Giveaways på messer


Messer er et av de vanligste stedene å dele ut giveaways. De fleste bedrifter deler ut en slags giveaway på messer, det kan være alt fra profilgodteri til vannflasker med firmalogo på. Dette gjøres for å gjøre det lettere for besøkende å huske akkurat din bedrift.

Hvis du vil skille deg ut og bli husket, kan du velge giveaways som er mer unike. Det er vanlig å ha reklamepenner eller profilgodteri for eksempel, men deler du ut en badeball i stedet, kan du bli husket på grunn av det.

Tenk utenfor boksen og det trenger ikke være dyrt bare fordi du er unik, men det finnes mange profilprodukter til en god pris å velge mellom.

Hva skal du skrive ut på giveaways?


I tillegg til din logo eller merkevare kan du også skrive ut en form for kontaktinformasjon på dine giveaways slik at kunder lettere kan komme i kontakt med din bedrift.

Dette kan være en nettside, et telefonnummer eller en besøksadresse avhengig av hvordan kundene dine vanligvis tar kontakt med deg. Er du restaurant kan for eksempel adresse og telefonnummer være viktig, mens om du er en nettbutikk er det nettadressen som er viktig for at kundene skal kunne kjøpe varene dine på nett.

Hvor mye du får på dine giveaways avhenger av hva du velger for produkter. Bare ikke glem å også tenke litt på design når du utvikler hvilket press du skal ha på dine giveaways. Du får enda mer eksponering av merkevaren din dersom det er produkter som mottakeren ønsker å bruke om og om igjen.


Giveaways